Οι Απόκριες συνιστούν μία από τις πλέον αγαπημένες γιορτές του Έλληνα. Υπάρχει η Καθαρά Δευτέρα που αντιπροσωπεύει ένα γκαραντί τετραήμερο για εκδρομούλα και καλοπέραση. Τρως, όπως επιβάλλει η παράδοση, λαγάνα, ταραμά και θαλασσινά. Στο τσακίρ κέφι αμολάς καλούμπα και πετάς χαρταετό -αλλά όλο το χρόνο χαρταετό πετάμε. Και, τέλος, έχουμε τα μασκαρέματα και τα καρναβάλια. Ο καθένας ντύνεται ό,τι γουστάρει. Κάποιος με φαντασία και χιούμορ μεταμφιέζεται σε Γκάλης Cooper. Άλλος προτιμά κάτι πιο πεζό, όπως ταυρομάχος ή μάγειρας. Και υπάρχουν και εκείνοι που φοράνε ένα καπέλο και νομίζουν ότι είναι αγνώριστοι.
Όμως, το σημαντικό είναι να μπεις στο πετσί της μεταμφίεσης, στο πετσί του ρόλου. Και έρχομαι να ρωτήσω: γιατί ντυνόμαστε στις Απόκριες; Δεν μας αρκεί που επί 365 μέρες το χρόνο υποδυόμαστε κάποιον άλλον; Και με πολλή μεγάλη επιτυχία. Ακόμα και τον εαυτό μας ξεγελάμε. Τύφλα να έχει ο Βασίλης Αυλωνίτης κι ο Θανάσης Βέγγος. Και χωρίς σενάριο ή σκηνοθέτη. Ούτε καν μια χαριτωμένη στολή. Αυτοσχεδιάζουμε σαν τον Κώστα Χατζηχρήστο. Μαζευόμαστε στα καφενεία και στα forum, και αρχίζει το σόου. Με πρώτο στη λίστα το μασκάρεμα της λαμογιάς σε αγανάκτηση. Ξέρετε τι είναι να έχεις μια ρίζα ελιά, να παίρνεις αγροτική σύνταξη και να γκρινιάζεις ότι σου κόβουν μερικώς την εν λόγω σύνταξη; Να είσαι συνταξιούχος συνδικαλιστής, να παίρνεις δυο συντάξεις, μία κανονική και μία μαϊμού, και να κράζεις τις κυβερνήσεις για τις πολιτικές που ακολουθούσαν όλα αυτά τα χρόνια; Να έχεις μια επιχείρηση, να μην έχεις αποδώσει Φ.Π.Α. από την εποχή του Νώε και να λυντσάρεις λεκτικά τον εκάστοτε Υπουργό Οικονομικών για τα μέτρα που παίρνει; Μην μπερδεύεστε. Δεν πρόκειται περί θράσους. Δεν θέλω κουταμάρες. Οι άνθρωποι έχουν απαυδήσει. Δικαιολογημένα. Είχαν μάθει να λειτουργούν υπό το κράτος ενός συγκεκριμένου Κράτους και τώρα τους λένε κάποιοι τυχάρπαστοι ότι πρέπει να αλλάξουν συνήθειες. Κι αν αποτελείς εξαίρεση και δεν είσαι λαμόγιο που υποδύεται κάποιον αγανακτισμένο, κάνεις log in στο Facebook, πλασάρεις μια εξιδανικευμένη εικόνα του εαυτού σου και δεν ανοίγει ρουθούνι. Έτσι, για να ικανοποιηθεί το αίσθημα του μασκαρέματος. Ειδάλλως, αν είσαι τυχερός, μπορεί να πετύχεις καμιά κάμερα και να εξαντλήσεις όλο σου το ρεπερτόριο. Από Μάρθα Βούρτση μέχρι Νίκος Ξανθόπουλος. Όπως συμβαίνει στα διάφορα συσσίτια. Σκάει μύτη η κάμερα και ο Έλληνας εκστασιάζεται. Παθιάζεται. Μερακλώνει. Ανυπομονεί να δηλώσει την ''αλήθεια'' στον φακό. Όπως η κυρία που ισχυριζόταν ότι τα συσσίτια της θυμίζουν κατοχή, ενώ ή ίδια, όπως περίτρανα δήλωσε, δεν έχει περάσει κατοχή (!). Σκεφτείτε να είχε περάσει. Αλλά έτσι πάει: δώστε κάμερα στον Έλληνα και πάρτε του την ψυχή. Ποια Αλίκη Βουγιουκλάκη και τρίχες κατσαρές;
Οι δημοσιογράφοι, πάντως, δεν αλλάζουν συνήθειες -και αμφιβάλλω αν ορισμένοι από αυτούς έχουν ψυχή. Με καμία κυβέρνηση -ή Κυβέρνηση. Κάθε φορά που παίρνουν δηλώσεις από τον απλό τον κόσμο, τρίβουν τα χέρια τους από ικανοποίηση. Μη νομίζετε ότι ενδιαφέρονται για τα ποσοστά τηλεθέασης ή ακροαματικότητας. Σιγά τα ωά. Για τον κόσμο ενδιαφέρονται που πεινάει. Όλα τα υπόλοιπα περνάνε σε δεύτερη και τρίτη μοίρα. Αποτελούν ήσσονος σημασίας ζητήματα. Εξάλλου, το να υποδύονται τους θλιμμένους ή τους θυμωμένους αποτελεί πάγιο γνώρισμά τους. Και χωρίς να φορούν κάποιο προσωπείο ή μάσκα. Έστω ένα παιχνιδιάρικο καπέλο. Χρόνια εκπαιδευμένοι. Αλλά, θα μου πείτε, εδώ παριστάνουν τους δικηγόρους και τους δικαστές, φορώντας ένα κοστούμι ή ένα ταγιέρ. Και με το ίδιο παγωμένο και ξύλινο ύφος: τρομακτικά ανέκφραστοι. Σε κάθε εκπομπή μεταμφιέζονται σε Μάτλοκ (φώτο) και ψάχνουν, υποτίθεται, τον ένοχο. Το μόνο που λείπει είναι οι σερπαντίνες και τα κονφετί. Όμως, αν είναι έτσι, γιατί δεν ''συλλαμβάνουν'' τον εαυτό τους; Αφού κι αυτοί συνένοχοι είναι -προφανώς υπάρχουν και εξαιρέσεις. Αλλά το να βλέπεις ανθρώπους που αμείβονται πλουσιοπάροχα να το παίζουν στεναχωρημένοι και τσαντισμένοι με την κατάσταση, είναι προκλητικά προκλητικό. Αν τους ενοχλεί τόσο πολύ η τωρινή κατάσταση, υπάρχουν τρόποι να βοηθήσουν. Όπως το να κάνουν καλά τη δουλειά τους. Πώς; Δηλώνοντας την αλήθεια. Διότι, αν την δήλωναν, ίσως να μην είχαμε φτάσει σε αυτό το σημείο. Έστω να ρωτούσαν τους πολιτικούς ορισμένες καίριες ερωτήσεις κι όχι ''τα περάσαμε όμορφα''. Τέλος πάντων.
Γιατί, όμως, οι πολίτες κράζουν συνεχώς τους πολιτικούς; Επειδή τους ζηλεύουν. Κι αν βρίσκονταν στη θέση τους, θα ήταν χειρότεροι από αυτούς που έχουμε τώρα. Ξέφυγα, όμως. Οι πολίτες είναι απλά -κι όχι απλοί- πολίτες. Δεν διεκδικούν αυτό το δικαίωμα. Δεν τους το χαρίζει κάποιος. Απλά το έχουν, γεννιούνται με αυτό -το πως το (εξ)ασκούν είναι άλλη κουβέντα. Οι δημοσιογράφοι γίνονται δημοσιογράφοι, σπουδάζοντας, υποτίθεται, και λαμβάνοντας προαγωγές. Συχνά αυτές οι προαγωγές ορίζονται από ένα άτομο (π.χ. τον διευθυντή) ή, έστω, από μια μικρή ομάδα ανθρώπων, π.χ. διοικητικό συμβούλιο ή ομάδα συμφερόντων. Με τους πολιτικούς τι ισχύει; Γεννιούνται πολιτικοί; Όχι. Διορίζονται από ορισμένο άτομο; Όχι. Από κάποια μικρή ομάδα; Όχι. Τους παίρνει κάποιος από το χεράκι και τους παλουκώνει με το ζόρι στα έδρανα της Βουλής; Όχι. Ο ελληνικός λαός τους εκλέγει. Με την ψήφο του. Χωρίς ενοχές και τύψεις. Συνειδητά. Δεν πρόκειται για συνήθεια. Και τι κάνουν οι πολιτικοί; Μασκαρεύουν το ψέμα σε αλήθεια. Με πολύ μεγάλη επιτυχία. Ουδείς παίρνει πρέφα τι πραγματικά συμβαίνει. Μιλάμε για άκρως επιτυχής μεταμφίεση. Ούτε το καρναβάλι της Πάτρας τέτοια επιτυχία. Διότι, αν αναλογιζόταν ο κόσμος τις συνέπειες, δεν θα τους ξαναψήφιζε. Φευ! Δυστυχώς ο κόσμος διψάει για ψέμματα, υπερβολές και κουτσομπολιό. Διψάει να βλέπει τον Παναγιώτη Ψωμιάδη να ντύνεται Ζορό και να πιάνει το μικρόφωνο. Να ακούει τον Τζέφρυ να λέει ''λεφτά υπάρχουν''. Τον Κασιδιάρη να ουρλιάζει μέσα στη Βουλή και να χώνει χαστούκια. Τον Τσίπρα να υπόσχεται λαγούς με πετραχήλια. Τον Άδωνι Γεωργιάδη να μετατρέπει το εκάστοτε στούντιο σε Broadway. Τον Πρετεντέρη να πετάει μπουκάλια στα γήπεδα. Τον Αυτιά να λαϊκίζει με στυλ και φινέτσα. Τον ιντερνετικό φίλο/φίλη να πατάει like στο Facebook. Και διψάει, διότι έτσι νομίζει ότι μασκαρεύει τα λάθη του, τις αδυναμίες του και τις ατέλειές του· νομίζει ότι πρόκειται για ψυχαγωγικό πρόγραμμα. Κι όμως, θα μπορούσαμε για τρεις βδομάδες που διαρκούν οι Απόκριες, να ρίχναμε τις μάσκες και να φερόμαστε ως άνθρωποι που σκέφτονται το κοινό συμφέρον. Μόνον τρεις βδομάδες. Πού ξέρετε; Μπορεί να έβγαινε κάτι καλό. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι σε μια τέτοια περίπτωση δεν θα μας αναγνώριζε κανείς. Ούτε καν ο εαυτός μας.
Υ.Γ.1 Η κοινωνική κρίση πηγάζει από την οικονομική ή μήπως το αντίθετο; Για να ξέρουμε και τι λέμε. Ακούω πολιτικούς και δημοσιογράφους να εξαπολύουν δριμύ κατηγορώ κατά της οικονομικής κρίσης και να την θεωρούν υπεύθυνη για τις πάσης φύσεως κοινωνικές αναταραχές, και αναρωτιέμαι: αυτοί σε άλλο κόσμο ζουν/ζούσαν; Αλλά η οικονομική κρίση αποτελεί ωραίο άλλοθι για τα δεδομένα λάθη μας και την αδιαμφισβήτητη ανεπάρκειά μας. Έτσι δεν είναι;
Υ.Γ.2 Το σκορ στα Γιάννενα είναι πλασματικό; Ναι, είναι. Η βαθμολογική θέση του Άρεως; Μπορεί. Η μιζέρια και η ανικανότητα που μας δέρνει; Όχι!
Υ.Γ.3 Η είδηση δεν είναι οι τραυματισμοί παιχτών του μπασκετικού Άρη. Ούτε το αποτέλεσμα στον αγώνα με τον Π.Α.Ο.Κ. Η είδηση είναι ότι -επιτέλους!- έχουμε χορηγό στην φανέλα! Απίστευτο κι όμως αληθινό!
Υ.Γ.4 Τελικά, ο Σαλπιγγίδης μούντζωσε τον επόπτη ή όχι; Κι ο Σαββίδης θα αποσύρει τον Π.Α.Ο.Κ. ή όχι; Υπάρχει περίπτωση να σωθεί το ελληνικό πρωτάθλημα ή όχι;
Υ.Γ.5 Conga!!!
Aααα να γειά σου!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤις Απόκριες βγαίνουν οι μούφα καρνάβαλοι για μένα...όλο τον υπόλοιπο χρόνο βλέπω τις περισσότερες μάσκες στους ανθρώπους...
Σμούτς
Κανθαράκο πέρασα να σου ευχηθώ Καλές Απόκριες, Καλά Κούλουμα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα περασεις πολύ όμορφα!
Φιλιά!
Ωραίο τραγουδάκι!!! Πολύ ανεβαστικό!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌ,τι πρέπει μετά τον προβληματισμό που προκαλεί η ανάρτησή σου :)
Η αλήθεια είναι πως είναι πιο εύκολο να κρίνουμε, να βρίζουμε, να είμαστε μοιρολάτρες και να αποδίδουμε ευθύνες μόνο σε άλλους. Η ανάληψη ευθυνών είναι επίπονη προφανώς...πού να ξεβολεύεσαι..;
Να περάσεις όμορφα, ε;!!
Παλιόκοριτσο, το πρόβλημα είναι ότι μας αρέσουν οι μάσκες. Για αυτό και δεν τις βγάζουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈλενα, ανταποδίδω τις ευχές!
Balanced girl, το τραγουδάκι αποτελεί διαχρονική αξία! Ο σκοπός της ανάρτησης ήταν ακριβώς αυτός: η πρόκληση προβληματισμού. Συμφωνώ απόλυτα ότι η ανάληψη ευθυνών είναι επίπονη διαδικασία -τουλάχιστον πιο επίπονη από ό,τι νομίζουμε. Αλλά πρέπει να πάψουμε να αποφεύγουμε την ατομική ευθύνη. Και πρέπει -επιτέλους!- να κάνουμε και λίγο αυτοκριτική. Αλλά, όπως εγραψα: ο Έλληνας λατρεύει τα ψέμματα, τις υπερβολές και το κουτσομπολιό. Πού χρόνος για αυτοκριτική; Καλή συνέχεια!
Το μόνο που θα σχολιάσω είναι το Υ.Γ.1
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα με την οικονομική κρίση απλά ενοχλήθηκε ο ελληναράς που πλέον δεν θα παίρνει εικονικά επιδόματα και αποφάσισε να σηκώσει τον κώλο του από τον καναπέ, έστω και για λίγο.
Φοβούμενοι τα χειρότερα οι πολιτικάντιδες του τόπου ρίχνουν όλα τα κακά στην οικονομική κρίση!
Καλημέρα και ήταν γαμηστερότατη ανάρτηση!
Απόκριες διάλεξε κι ο Κατίδης να κάνει την παπαριά του,ευτυχώς που εφυγε απ'τον Αρη μας!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.youtube.com/watch?v=1ctfcWtHgMc
ΑπάντησηΔιαγραφήΠιο γάντι τραγούδι για το κείμενο σου ΔΕΝ υπάρχει.
Εγώ ντύθηκα Έλληνας τη μέρα που γεννιόμουνα κι έπειτα από πολλά χρόνια που αποφάσισα να ξεμασκαρευτώ διαπίστωσα ότι δεν έβγαινε με τίποτα από πάνω μου ούτε η στολή, ούτε η μάσκα. Και τότε κάθισα και σκέφτηκε: Ρε μπας και γι' αυτό μερικοί αυτοπυρπολούνται;
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Η κρίση αξιών δεν θα μπορούσε παρά να ακολουθήσει κι αυτή το πνεύμα των ημερών και να μασκαρευτεί σε κάτι άλλο. Και διάλεξε να μασκαρευτεί σε οικονομική κρίση.
2. Πέρα από γκολ, σκορ και αποτελέσματα, η μιζέρια και η ανικανότητα κρατάνε μια ξεχωριστή θέση στις ομάδες μας.
3. Καλά τώρα. Σαν τους δικούς μας χορηγούς αποκλείεται να βρείτε εσείς. Τα καλύτερα σουβλατζίδικα της Νέας Φιλαδέλφειας μιλάμε.
4. Ο Σαλπιγγίδης μούντζωσε, ο Κατίδης χαιρέτησε φασιστικά, ο Σαββίδης θα τους πάρει να φύγουνε σ' άλλη γη σ' άλλα μέρη και το ελληνικό ποδόσφαιρο θα συνεχίσει να ζει και να βασιλεύει.
έχουμε πολλούς εαυτούς. ένας είναι αυτός που δείχνουμε στην παρέα, ένας είναι αυτός που δείχνουμε σε (ημι)άγνωστους ανθρώπους, ένας αυτά που σκεφτόμαστε, ένας στο φέισμπουκ και αυτές τις μέρες προστίθεται και ο καρναβαλοεαυτός μας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά να περάσετε στα καρναβάλια ξεφαντώστε και να πα να γαμηθούν όλοι, δεν υπάρχει λόγος να γκρινιάζουμε συνέχεια(συνήθεια του Ελληνα), ας γίνουμε και λίγο ξεφτίλες (με την καλή έννοια)
Γεια σου, Tommy, γίγαντα! Αν είχαμε τσίπα θα τα ρίχναμε και στο κακό μας το κεφάλι. Καταλαβαίνω ότι η οικονομική κρίση είναι ένα πανέμορφο άλλοθι που δεν παίρνει αντίλογο, αλλά υπάρχουν και ορισμένοι άνθρωποι που έχουν μάθει να σκέφτονται. Και εκνευρίζομαι, όταν νοιώθω ότι βιάζουν την νοημοσύνη μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήVAD, πράγματι, ευτυχώς που έφυγε από τον Άρη. Πρέπει, όμως, να παραδεχτούμε ότι κάτι πήγε στραβά στην εκπαίδευση αυτού του νέου. Και σε αυτό μερίδιο ευθύνης φέρουν τα φυτώρια του Άρη. Όπως φέρουν οι γονείς του και ο μάνατζερ του. Όπως φέρει και η ΑΕΚ που όταν έλεγαν οι Αρειανοί ότι αυτό το παιδί είναι επικίνδυνο και αυτοκαταστροφικό, οι ΑΕΚτσήδες κορόιδευαν και γελούσαν. Και να μην ξεχνάμε ότι υπάρχει και κίνδυνος τιμωρίας της ΑΕΚ. Αν, βέβαια, εφαρμοστεί ο κώδικας της ΕΠΟ. Τέλος, θα μπορούσα να γράψω ένα ωραίο άρθρο για την υστερία που μας πιάνει σε θέματα ρατσισμού, ναζισμού ή φασιμού, αλλά δεν έχω όρεξη. Διότι αρκετοί από αυτούς που το παίζουν ηθικολόγοι και ηθικοπλάστες, αρκετοί από αυτούς που αρέσκονται να παραδίδουν δωρεάν μαθημάτα δεοντολογίας, επικροτούν τη βία, με πάρα πολλούς τρόπους, και δίνουν 10% στην Χρυσή Αυγή.
Ιταλέ, μαζί σου.
Αετόπουλο, κι όμως, πρέπει να βγει η μάσκα. Πρέπει να βγει. Για το 1 και 2 συμφωνώ. Για το 3 δεν γνωρίζω για σουβλατζίδικα στην ευρύτερη περιοχή της Φιλαδέλφειας! Τέλος, για το 4, όπως (σου) έχω πει, δεν πρόκειται να σκάσω. Ας πέσει ο Άρης, ας γίνει ερασιτεχνικό το πόδόσφαιρο, ας μουτζώνει ο Σάλπι, ας χαιρετάει όπως θέλει ο Κατίδης, ας παίζουν ξυπόλητοι, ας κλωτσάνε ένα τενεκεδάκι. Το αγαπάω το ποδόσφαιρο, πραγματικά το αγαπώ, αλλά, ειλικρινά, έχω να ασχοληθώ με πολύ πιο σημαντικά πράγματα.
Πρόεδρε, εδώ και δυο χρόνια θέλω να γράψω ένα άρθρο για τις πολλαπλές προσωπικότητές μας. Και η αλήθεια είναι ότι, για κάποιον λόγο που ακόμα δεν έχω αποσαφηνίσει, φοβάμαι να το γράψω. Ίσως διότι δεν θα μου αρέσει αυτό που θα διαβάσω. Όμως, κάποια στιγμή θα κάτσω να αποτυπώσω την σκέψη μου στην οθόνη. Το υπόσχομαι. Και κάτι ακόμα. Δεν ξέρω τι εικόνα περνάω μέσα από το blog. Αλλά στην πραγματικότητα δεν μου αρέσει να γκρινιάζω, θέλω να έχω καλή παρέα, να περνώ όμορφα, να γελάω, να χαμογελάω, να πίνω το κρασάκι μου, το ποτάκι μου και την μπυρίτσα μου, και να τρώω μεζέδες. Όσο για τα καρναβάλια που λες, πήγα χθες το βράδυ Γλυφάδα και ''αρρώστησα''. Πρώτον, με τις γκόμενες που έβλεπα, πραγματικά υπέροχες, και δεύτερον με έναν τύπο που είχε ντυθεί μελισσοκόμος. Θεός!
Να έχουμε μια υπέροχη Καθαρά Δευτέρα!
γεια!!
ΑπάντησηΔιαγραφήαν θες παιξε στο νεο μπλογκοπαιχνιδο μου :
http://stefanosmedia.blogspot.gr/2013/03/blog-post_17.html
και γινε μελος στο μπλογκ μου αν θες :)
τι εννοεις ολο το χρονο πεταμε χαρταετο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΧάρης
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε Κάνθαρε, τα έχουμε πει για την απίστευτη υποκρισία στην Ελλάδα. Κι εντάξει ο Τσοχατζόπουλος που, υπερασπιζόμενος τον εαυτό του, δηλώνει ότι όλα όσα του καταλογίζονται είναι ψέμματα. Ο άλλος όμως, ο οποιοσδήποτε, που κλέβει το Κράτος διαχρονικά και το χλευάζει και από πάνω (με το δίκιο του), και τώρα που λόγω Τρόικας τους γυρίζουν όλους ανάποδα να δουν τί θα πέσει από τις τσέπες και βρίζει το Κράτος και τους πολιτικούς, τί να πεις για ένα τέτοιο animal?
Στην Ελλάδα υπάρχει πολυεπίπεδη κρίση εδώ και δεκαετίες, που μοιραία γέννησε την οικονομική κρίση. Απλά και ξεκάθαρα. Η χρεοκοπία δεν γίνεται σε μια μέρα. Θέλει κρεπάλες και όργια ετών για να συμβεί.
Δεν ξέρω για σας, εγώ φέτος δεν κατάλαβα καθόλου Απόκριες, ούτε ντύθηκα cowboy πιστολέρο (όχι πάντως Μήτρογλου!!) να γελάσουμε. Ελπίζω να περάσατε όμορφα.
Γεια σου, Στέφανε. Αν προσέξεις, έχω γίνει μέλος στο blog σου εδώ και αρκετό καιρό. Όταν λέω πετάμε όλο τον χρόνο χαρταετό, εννοώ ότι παραμένουμε νοητικά αδρανείς. Παραμένουμε σε νοητική αφασία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ Χάρη, μην νομίζεις: ούτε εγώ κατάλαβα ιδιαίτερα Απόκριες. Νταξ, πήγα σε ένα μασκέ πάρτι, αλλά τίποτα περισσότερο: η διάθεσή μου δεν βρίσκεται και στα υψηλότερά της σημεία. Τι ντύθηκα; ''Τι σκότωσε ο Άγιος Γιώργης!'' αυτό ντύθηκα. Κι ο Μήτρογλου είναι ωραία ιδέα, αλλά θα πρέπει να στηθώ στον καθρέφτη κανά δίωρο για να πετύχω μαλλί και μούσι! Όσο για την υποκρισία στην Ελλάδα, ζει και βασιλεύει. Βαρέθηκα να συνομιλώ με ανθρώπους που, αφού κράξουν πατόκορφα το κράτος και την κυβέρνηση, να μου λένε: '' Αυτό το κράτος όπου το βρίσκεις πρέπει να το κλέβεις''. Άκου νοοτροπία. Έτσι περιμένουμε να πάμε μπροστά; Αυτή είναι η ασπίδα μας; Το γνωρίζω ότι τα ΜΜΕ ενθαρρύνουν ιδιότυπες συμπεριφορές. Το ξέρω ότι είναι της μόδας να είσαι αμόρφωτος, χυδαίος, και ''αναρχικός''. Και, όσο η μόδα τείνει αλλάζει, όπως στα ρούχα, ελπίζω. Πού ξέρεις; Μπορεί κάποια στιγμή να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε. Μόνο που η ιστορία διδάσκει ότι σε τέτοιες περιπτώσεις, δηλαδή σε περιπτώσεις αναβρασμού και αναταραχής, πρώτα σκοτώνουμε και μετά ρωτάμε.
Φιλε Κανθαρε, η κοινωνικη κρίση υπάρχει και δεν έχει να κάνει με την οικονομική... Η οικονομική, απλά ενισχύει την Κοινωνική...
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνα 95% του συνόλου είναι ατομιστές, τομαριστές... Άλλοι/άλλες το γράφουν στο κούτελο, άλλοι/άλλες σου το δείχνουν χαμογελαστά, άλλοι/άλλες μόνο με πράξεις...
Το μότο του 95% είναι " μόνο το τομάρι μας, μας νοιάζει... Η πάρτι μας και οι άλλοι δεν πειράζει"... Σε θεωρία και πράξη κυρίως.. Ποιος νοιάζεται ποιον ; ; ; Κ-Α-Ν-Ε-Ι-Σ ! ! !
Υ.Γ.1: Από μιζέρια στον ΆΡΗ, άλλο τίποτα..
Υ.Γ.2: Δες τα Mail Σου φίλε... Θέλω την γνώμη σου για κάτι... Jim.
Jim, δυστυχώς η κατάσταση είναι πολύ χειρότερη από όσο νομίζουμε. Και το χείριστο είναι ότι δεν το καταλαβαίνουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια αυτό φτάσαμε εδώ που φτάσαμε. Διότι καλομάθαμε. Διδαχτήκαμε τον ατομικισμό, την ασυνείδητη άγνοια, την νοητική αφασία και την αποφυγή της απομικής ευθύνης. Και είναι δύσκολο, χρονοβόρο και επίπονο να επιστρέψουμε στη λιτή αφθονία -αλλά όχι αδύνατο.
Μακάρι η μιζέρια να περιοριζόταν στον Άρη. Ολόκληρος ο ελληνικός αθλητισμός περιβάλλεται από μιζέρια.
Καλή συνέχεια, φίλε μου!
γεια συναδελφισσα!
ΑπάντησηΔιαγραφήαν θες πες μου την αποψη σου για κατι που με απασχολει :
http://stefanosmedia.blogspot.gr/2013/03/blog-post_19.html
επισης, αν θες παιξε στο νεο μπλογκοπαιχνιδο μου :
http://stefanosmedia.blogspot.gr/2013/03/blog-post_17.html
και τελος αν θες πατα λαικ στη σελιδα μου στο φεισμπουκ : stefanos and the media.
Χάρης
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα συμπληρώσω φίλτατε Κάνθαρε, σύμφωνα με το πνεύμα του άρθρου, μια ακόμη υποκρισία, που με αηδιάζει. Έχουμε φτάσει προσφάτως στο σημείο μια φασιστικής νοοτροπίας οργάνωση, δηλαδή η Original (για να μην την αδικώ, ούτε οι άλλοι σύνδεσμοι οργανωμένων οπαδών ανά την Ελλάδα είναι καλύτεροι, αλλά τέλος πάντων), να κατηγορεί τον βλάκα τον Κατίδη για φασισμό, στην γνωστή ιστορία με τον ναζιστικό χαιρετισμό του άμυαλου νεανία. Άνθρωποι που γεννήθηκαν πολύ μετά την Κατοχή, του φωνάζουν "η ΑΕΚ γ***ει τους Ναζί", σύμφωνα πάντα με την ελληνική ποδοσφαιρική νοοτροπία ότι νίκη=γ***σι. Και οι γελοίοι της ΕΠΟ, δήθεν από δημοκρατικές ανησυχίες λόγω και του πολιτικού σκηνικού με τον ΣΥΡΙΖΑ και την Χρυσή Αυγή κλπ, τον απέκλεισαν διά βίου από τις Εθνικές ομάδες, τουλάχιστον προς το παρόν. Καλά, η δήθεν διακοπή συμβολαίου από την ΑΕΚ σε απλήρωτο παίκτη, είναι καλαμπούρι και δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Και κάτι που δεν κατάλαβα. Γιατί να στιγματιστεί έτσι ο Κατίδης για τον ναζιστικό χαιρετισμό, λες και είναι Σατανιστής και έσφαξε κόσμο, ή δεν ξέρω γω τί άλλο? Τόσοι και τόσοι χαιρετίζουν έτσι στην Ελλάδα, ή ακόμα χειρότερα καίνε την ελληνική σημαία, αλλά δεν γίνεται θέμα.
Γιατί χαρακτηρίζω φασιστική την όποια Original? Γιατί "δημοκρατικά" την πέφτουν σε ποδοσφαιριστές όταν η ομάδα δεν νικάει (πώς αλλιώς θα βρίζουν τους βάζελους και τους γαύρους άλλωστε?), κατά προτίμηση 5-10 εναντίον 1-2. Γιατί "δημοκρατικά" επιτέθηκαν το 2004 στους παίκτες για να τους αναγκάσουν να χαρίσουν τα λεφτά τους και να μπει η ΑΕΚ στο άρθρο 44 για να έρθει στην εξουσία ο "δικός τους", ο Ντέμης, άρα και αυτοί μαζί. Γιατί "δημοκρατικά" επιβάλλουν εδώ και πολλά χρόνια το τί θα γίνει και δεν θα γίνει στην κωλο-ΑΕΚ. Γιατί "δημοκρατικά" στέλνουν σφαίρες στον Μπάγεβιτς και τον περικυκλώνουν στην Καλλιθέα για να του ρίξουν φάπες. Γιατί "δημοκρατικά" επιβάλλουν το να πάρει η ΑΕΚ το Κύπελλο απέναντι στον Ατρόμητο. Αναρίθμητα τα "γιατί". Κι όμως. Τέτοια υποκείμενα υπερασπίζονται δήθεν το δικαίωμα των ανθρώπων στην ελευθερία! Δεν περιγράφω άλλο!
Στέφανε, νταξ, είμαι ομορφόπαιδο, τσαχπίνης και ναζιάρης, αλλά όχι και συναδέλφισσα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧάρη, συμφωνώ απόλυτα. Απολύτως απόλυτα. Δυστυχώς, σε αυτόν τον κόσμο ζούμε. Και οι περισσότεροι είναι ανήμποροι, να δουν πέρα από το καβούκι τους. Κάτι τέτοια περιστατικά φανερώνουν της πάσης φύσεως ανεπάρκειά μας.