Δευτέρα 8 Αυγούστου 2011

Η φήμη

Το σημερινό κουίζ είναι άκρως απολαυστικό. Η πηγή που λεηλατήθηκε είναι τα λεγόμενα γνωστού δημοσιογράφου, ο οποίος ισχυριζόταν πως η πληροφορία που είχε ήταν 100% αληθινή. Το σκηνικό έλαβε μέρος πριν περίπου δέκα μήνες. Εκείνη την περίοδο κανείς δεν είχε αναφέρει το παραμικρό για αυτή την υπόθεση, παρά μόνο ο συγκεκριμένος άνθρωπος. Δεν το γνώριζαν καν οι φίλοι οποιασδήποτε ομάδας. Τι έλεγε, λοιπόν, ο δημοσιογράφος; Ότι η Ίντερ Μιλάνου είχε σκοπό να υπογράψει ως ελεύθερο έναν από τους παρακάτω παίχτες. Ελεύθερος, ήτοι άνευ χρηματικών ή οικονομικών ανταλλαγμάτων. Τελικά ο παίχτης δεν μετακόμισε στο Μιλάνο και παρέμεινε στην ομάδα του. Η φήμη δεν επιβεβαιώθηκε. Ως εκ τούτου, δεν γνωρίζουμε αν η όλη κατάσταση είχε ψήγματα αλήθειας. Πάντως, ο δημοσιογράφος, παρά τη χλεύη που δέχθηκε, υποστήριζε με πάθος τα λεγόμενά του. Και σας ρωτώ: ποιον από τους παρακάτω Έλληνες παίχτες (υποτίθεται ότι) ήθελε να υπογράψει η Ίντερ;
  1. Φανούρης Γουνδουλάκης (Πανιώνιος)
  2. Αντώνης Λαδάκης (Αστέρας Τρίπολης)
  3. Στέλιος Βενετίδης (Λάρισα)
  4. Κώστας Νεμπεγλέρας (Ατρόμητος)
  5. Γιώργος Γεωργιάδης (Πανσερραϊκός)
 Καλή επιτυχία.

Υ.Γ.1 Η σωστή απάντηση θα δημοσιευτεί στην επόμενη ανάρτηση.

Υ.Γ.2 Τις τελευταίες μέρες μου μου έχουν βγει τα μάτια από τα ρεπορτάζ του ποδοσφαιρικού Άρη. Παίχτες αλλάζουν εθνικότητες. Αλλάζουν θέσεις στο γήπεδο. Αλλάζουν οι ώρες των φιλικών. Τραγικά και απαραδεκτα πράγματα.

Υ.Γ.3 Μου φαίνεται ότι βρήκα ρυθμό. Μακάρι, μακάρι, μακάρι. Πάμε, πάμε, πάμε.

Υ.Γ.4 Το καλοκαιράκι εξακολουθεί να δηλώνει παρόν. Το ίδιο και η Βασίλισσα της σάλσα.

14 σχόλια:

  1. Στην τύχη θα πω το (1)...Αλήθεια όποιος κερδίζει στα κουίζ σου, παίρνει και έπαθλο? :P
    Σου συστήνω να μην παρακολουθείς τόσο τα νέα της ομάδας σου...όχι τίποτα άλλο, αλλά δεν νομίζω να θέλει κανείς να σε δει κάποια στιγμή να παίζεις αρκοντεόν σε καμιά πλατεία! χαχαχαχαχαχαχαχα
    Πολύ ωραίος ο ρυθμός της σάλσας...Αυτό το Colora να υποθέσω πως είναι όνομα ή κάτι άλλο? :)
    Καλή εβδομάδα φίλε μου! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κώστας Νεμπεγλέρας
    Είμαι σχεδόν 100% σίγουρος.
    Ωραίο κοθιζάκι και βγάζει γέλιο η συγκεκριμένη υπόθεση, εγώ είχα πέσει κάτω από τα γέλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εγω θα πω το 3 τον Βενετιδη ..
    καλο απογευμα κανθαρε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αστροφεγγιά, αυτός που κερδίζει στο κουίζ παίρνει το πιο σημαντικό έπαθλο: αυτό της συμμετοχής. Πέρα από την πλάκα θα το σκεφτώ αυτό με το έπαθλο. Ίσως έχει ενδιαφέρον. Καλά αυτό το πράγμα με τα ρεπορτάζ είναι εξωπραγματικό. Δουλειά του κώλου και του ποδαριού. Η σάλσα τα σπάει. Ειδικά τώρα το καλοκαιράκι. Να σαι καλά.

    Μικρέ Σκάουτερ, για άλλους βγάζει γέλιο, για άλλους κλάμα, για άλλους έκπληξη. Ανάλογα πως το κόβεις το κανταΐφι.

    Γεια σου Μαρία. Βενετίδης και τα μυαλά στα μίξερ. Καλή συνέχεια να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν το ξέρω. Θεωρώ ως πιο πιθανό να ψηθεί ο κόσμος (αν είπε κάτι διαφορετικό είναι πολύ κεφτές) τον Γιώργο Γεωργιάδη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπουργέ, νομίζω ότι με τις συγκεκριμένες επιλογές ο κόσμος θα ψηνόταν ούτως ή άλλως.

    Γεια σου Τάνια λεβέντισσα. Πολλές καλημέρες, καλησπέρες κι ότι άλλο γουστάρεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Νεμπεγλέρας!

    Και ο γνωστός δημοσιογράφος που το είπε ήταν ο Γεωργίου. Τον είχα ακούσει να το λέει, με βεβαιότητα μάλιστα.

    Γεια σου φίλε Kanthare.

    Θέλω τη γνώμη σου για το ανανεωμένο www.sportculture.gr.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Από αινίγματα σκράπας! Μα δηλώνω και εγώ παρούσα!
    Φιλιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιί !!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γεια σου Χάρη. Συμπλέεις με το Μικρό Σκάουτερ. Για να δούμε. Το είδα το site. Πολύ καλό. Θα περάσω κι από εκεί.

    Γεια ρε Λύχνε, άρχοντισσα του φωτός. Κι εγώ σκράπας είμαι, μην νομίζεις.

    Καλό ξημέρωμα σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Kαλησπερα και απο δω .Μονο για τον Αρη δεν περιμενα να δω .Χαρηκα γιατι και γω Αρης ειμαι .Βροχη Βροχη Αγνωστο
    Βροχη Αγνωστο
    View details
    Visit me on...
    Yahoo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμε, ομολογώ ότι το σχόλιο σου δεν το κατάλαβα πλήρως. Όπως και να έχει, είναι άκρως χαριτωμένο. Σε πάω. Να μας ξανάρθεις. Καλό ξημέρωμα σου εύχομαι. Καλό ξημέρωμα σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χμμμμμ.... δεν ξέρω για ποιό λόγο δεν μπορώ να γράψω με τον google λογαριασμό μου,αλλά έστω και σαν ανώνυμη θα σου πω την καλημέρα μου μια και όπως ίσως έχω ξαναδηλώσει είμαι άσχετη με το ποδόσφαιρο :)
    Καλή σου μέρα Κάνθαρε να έχεις μια όμορφη ημέρα ;)

    Άννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γεια σου Άννα λεβέντισσα. Να έχεις κι εσύ μια όμορφη μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ποιος θα λομπάρει τον τερματοφύλακα;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...